Türk Hacker Grupları ve Yorumlarım & Türk Hack Forumları



Turkhackteam.net/org : Çok büyük bir platformdur. Bu nedenle kayıt olan insanlar bilgi paylaşmak değilde bilgi çekmek için kayıt olur. Yani %80 i lamerdir. Dedos hoic diye gezerler.

Ajanlar.org : Zamanında bayağı aktifti fakat bu tarihte eski aktifliğini göremiyoruz. İçerisinde bazı sağlam adamlar var fakat yanı sıra boş insanlarda var.

Turksiberguvenlik.net : %99'u lamerdir. Kurucusu dahil çoğu kişinin gram bilgisi yoktur. Kısaca olay şudur : Rütbesiz üye rütbeliye konuşma alanından yağ çeker oda rütbe alır sonra başka yerlerden konu çalar ve paylaşır. 1-2 kere girdim takıldım gram bilgi bilen yok.

illeg4lizm.org/com : Türkiyenin Warez açısından kral forumlarındandır. Eskiden çok fazla aktifti şimdi herkese siktir çekildi adam kalmadı 2-3 sağlam kişi var sadece.

darbeturk.com : Türkiyede carding'in krallarıdırlar. Üstlerine tanımam. Her türlü ticaret döner. Kumardan uyuşturucuya ordan silaha falan.


imhatimi.org : Adını bir kaç kere duydum. Boş adamlar vs. diyorlar bu adamlara fakat ben baktım tema ve tasarım konusunda iyiler siteleri gayet güzel.

Carderturk.com : Çöp forum hiç bulaşmayın (:

Deccal.org : Eski adıyla cyberizm olan forum genelde sosyal mühendislik gibi yöntemler kullanarak gömer diğer forumlara. İçinde sağlam adamlar boldur. Fakat sağa sola çok sarkarlar yani bu adamlara fazla bulaşmaya gerek yok.

Trc-security.org : İçinde 2-3 sağlam adam var kurucusu tek başına taşımaya çalışıyor. Son zamanlarda zaten kapandı açıldı falan iyice battı forum. 2-3 ay boyunca kapalı kaldı ve tekrar açıldı. Açılır açılmaz hacklendiler. Fakat yeniden açan kişinin ilk kurucusuyla aynı kişi olmadığını düşünüyorum çünkü çok bilgisizdi. Forumun başlardaki durumu iyiydi kimse basamadı fakat sonradan döküldü.